Wednesday, November 8, 2023

Bariatrik - Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan KL - Part 1

 Masuk hospital pada 27 Jun 2022, pembedahan pada 29 Jun dan discharged pada 7 Julai, lama sikit kena tahan pasal Dr Kol Termizi nak Pastikan saya betul2 ok sebelum di hantar  pulang, maklumlah saya ni super obese maka beliau kena pastikan betul2 , khuatir tak mahu timbul apa2 masalah berbangkit selepas discharged nanti .


Saya sertakan sekali gambar2 ketika dihospital, mohon jangan sharekan mana2 socmed pun, saya tak izinkan,tengok kat sini ajelah yea.


Dr suruh makan ubat,masa ni takleh jalan full lagi,tu yg bersidai aje tepi katil.



Fisio suruh tiup buat exercise,dia cakap kalau ok,boleh balik awal, hampeh…lama gak kat spital..

.
,

Hari ketiga selepas op, dapat katil dgn recliner sofa, Dr bagi layanan first class…he he he




Ni patut gambar mula2 sebab tgh tunggu nama naik g OT. Resah lain macam tapi buat2 cool…ha ha ha




Dr janji tebuk 5 lubang aja tapi jadi 7 lubang sebab ada masalah masa operation tu,nanti saya jelaskan dlm entry lain 





Masa ni lepas operation, baring aje tapi badan rasa tak selesa sebab terbaring saja 





Anak dara tolong mandikan, mandi lap2 arje 






Hari kedua selepas pembedahan, takleh nak berjalan sangat sebab rasa pedih pada bekas jahitan tu. Nasib baik tingkap view hutan, dptlah healing2 sikit…he he he



Patutnya gambar ni atas sekali, tgh ditolak ke wad pembedahan, masa ni tgh risau gila…

No comments:

Post a Comment