Sunday, October 16, 2011

TT PD...

Dalam pukul 4.45 ptg tadi aku tengok hp Nokia E7 aku ada miss call, aku call balik rupanya Bard yang call tadi, dia ajak join TT kat P.D. tempat char kuew tiaw the best in town petang ni juga. Aku tanya sapa lagi yang join, dia cakap ramai, aku balas balik insyallah aku kompomkan balik lepas balik rumah dan berpidato dengan CP...he he he... Sampai rumah dalam kul 5.30 ptg, ada call lagi aku terima dan kali ni Bro Harisria yang call ajak TT, aku jawab insyallah juga tapi lepas aku tengok sampai habis game rugbi antara Wales dan France. Game tak habis lagi tapi aku tak senang duduk, apa lagi capai kunci start enjin ler.....

Bertolak jam 5.55 petang dan sampai PD pukul 7.05 malam, SS sambut aku kat pintu kereta, siap nak dukung aku, ni mesti kes terperanjat aku dapat cari kunci mangga pintu pagar kilang....bernanah telinga dia kat TT ni kang...wakakakaka... Tak banyak yang kami bualkan, hanya 2 3 perkara sahaja tapi aku antara dengar tak dengar bila depa kata nak buat trip ke Krabi, Thailand tahun depan, dengar-dengar Ustaz pun bakal join, getus dalam hati aku...... tah betul tah tidak...ha ha ha...


Dari kiri, Bro Azhan the johari geng, Bro Hafizal dan Bro Harisria (terlindung satu).

Dari kiri, Bro Merlin tauke lembu dan Bro Bard the kalumpang man....ahakss

Orang kuat dan otai, Bro CDM Din Bugis dan Bro Deemija Naib Presiden Geng NGV thread NGV... he he he...

Antara CP dan CC yang hadir, nasib baik CP aku tak follow kalau tak mesti CP Hafizal minta no hp, senang nak sms mcm sms CP Putat tanya kes pasang dua....(tong ngv).....cabuttttttt

Banner dia banyak, dapat ambik yang ni pasal malas nak berjalan.....Ado Den kisah...wakakakaka...

Dari kiri, Bro Hafizal, Bro Harisria (terlindung dua), den dan Bro Shamsul Suboh aka the SS man...ahakss

Shamsul balik awal pasal nak ke Pahang....CDM senyum meleret....hanya dia yang tahu disebalik senyuman tu...ahakss

Antara Bro Hafizal dan aku, baru nampak dengan jelas wajah Bro Harisria, sorry tuan, tuan kecil sangat...ha ha ha..

TT kalau takde makan-makan bukan TT namanya... nasib baik aku makan sikit aje...

Balik time, bergambo dulu.... aku mana????....

Kehadiran CP semakin kurang dari satu TT ke satu TT, ada harapan boleh buat TT kat Krabi tanpe diaorang ni...he he he..

Tq N9 penganjur TT PD Upjadi ni, tq Bro Mija kerana sudi banjer kitaorang, lepas ni next TT....Krabi...wakakakaka....ahakss

Tuan Harisria kena kidnap kali ni, dari hospital Serdang dibawa lari ke PD, tuan Jijek kena bai bai pasal bz sesangat maka moral of the story.... be alert...naik dulu baru cerita...ha ha ha....


...

No comments:

Post a Comment