Sunday, October 9, 2011

Daging Rusa Untuk Dijual - Pasaran Melaka

Baru-baru ni semasa menghadiri rumah terbuka disalah sebuah rumah guru rakan sekolah wife saya,  saya terlihat banner yang dipamirkan oleh tuan rumah. Bila ditanya lebih lanjut lagi memang pasti bahawa beliau suami isteri menjual daging rusa secara tetap dari rumah. Beliau mendapatkan stok daging rusa dari Pahang dan daging tersebut di packed sekilo-sekilo. Dulu kalau ada isteri-isteri yang mengandung yang mengidam nak makan daging rusa, memang payah nak cari daging rusa ni, kadang-kadang sampai anak dah besar pun tak merasa lagi makan daging rusa.

Alhamdulilah sekarang zaman dah moden, dulu rusa terbiar dalam hutan tapi sekarang siap diternak malahan bukan daging rusa aje senang nak cari sekarang , pelbagai daging haiwan yang lain juga senang diperolehi cuma perlu tahu mana kedai aje nak cari. Siapkan duit aje, insyallah beres. Bagi yang berminat untuk mendapatkan daging rusa ni bolehlah menghubungi peniaga tersebut :-

Kak Nor
No 18, Jalan PRI 29
Taman Paya Rumput Indah
Melaka
No Telefon : 019-6985254

1 kilogram daging rusa berharga RM35 dan sekiranya ingin membeli lebih, harganya boleh dirunding lagi.
Ketika beraya dirumah beliau, saya dapat menjamah rendang daging rusa, dua kali tambah juga ler, memang sedap dan malam tu rasa semangat dan aura ehem-ehem macam lain saja...he he he...  Maaf gambar close upnya tidak dapat saya pamirkan kat sini pasal saya lupa nak ambik, kalau tuan-tuan nak mencuba, silalah hubungi beliau sendiri, saya tak ambik sebarang komisen tapi sebut aja nama saya, insyallah dia pasti tak kenal saya pasal yang dia kenal adalah wife saya, Ustazah Nazatulsyima...ha ha ha....



Makan dengan nasi himpit pun masyuk juga.....ahakss

...

No comments:

Post a Comment