Friday, August 5, 2011

Breakfast Roti Canai Berlauk Ujong Pasir

Aku dan family sempat pekena roti canai berlauk ni pada pagi ahad 31 Julai yang lalu, kalau tak, mau kena tunggu sebulan dua lagi, roti canai dia lembut dan pelbagai lauk pauk boleh dipilih termasuklah nasi brayani. Makan pagi-pagi penuh meriah macam ni memang bukan amalan aku tapi sekali sekala tentu aku tak lepaskan. Bukan dekat rumah aku dengan Ujong Pasir ni tapi dek sebab gian nak pekena, aku mai jugalah.


Pintu masuk, simple dan tiada papantanda besar gajah.


Senyum sebelum sarapan..he he he...


Nasi lemak ayam goreng, sambal tak pedas sangat, anak2 aku suka.


Sarapan ku, roti telur sekeping dan daging berempah semangkuk.....sedap weiiii...


Nasi brayani ayam, antara yang best kat Melaka ni dan yang ini kami makan pukul 8.30 pagi, pagi2 dah ada menu heavy, konyang gilerrr...


Sirap bandung kegemaran syafiq, macamlah aku tak boleh buat sebaldi untuk dia kat rumah..ha ha ha...


Bayar time....errr pakcik, takde diskaun harga runtuh giler2 ker?...kui kui kui..

Taukeh dia datang pakai mercedes and sorry no nombor telefon, aku sengaja lupa ambik...ahakss


Dah habis, wife terperanjat pasal dia tak kenyang lagi kot...he he he..

Trademark aku....den dah sampai...ahakss



...

No comments:

Post a Comment