Monday, January 17, 2011

Steamboat Bersama Ipar Duai

Minggu ni pekena steamboat lagi, kali ni bersama ipar duai ku pulak. Terima kasih kepada Woh suami isteri yang sudi membelanja kali ini, bila tengok bil beliau, mahu terkejut aku dibuatnya tapi aku tak kisah, aku dah biasa bayar bil mahal-mahal ni dulu-dulu lagi, kali ni biarlah adik-adik ipar ku yang kaya raya keluarkan zakat makan lak dan diharapkan lain kali boleh lak aku rasa Olin belanja, aku rasa Dik Nor belanja, aku rasa Jaja belanja dan aku rasa Kak Teh belanja, Baiza ngan Mohd, takde lah tu...ahakss

Bila dah habis makan baru tahu yang cashier kedai ni rupanya bekas anak murid wife aku masa dia mengajar di Sek Keb Paroi dulu, cashier tu lak tegur lepas kitaorang dah hampir nak habis makan atau lebih tepat lagi bila kitaorang dah bayar habis ler, apasal lah dia tak tegur masa mula-mula sampai tadi, mahu dapat diskaun 50% kot..ha ha ha... Walau bagaimanapun beliau berjanji sekiranya aku dan family aku, diulangi..aku dan family aku sahaja datang lain kali, kami akan memperolehi diskaun yang terbaekkk!! terbaekkk!! terbaekkk!!...ho ho ho....

Sedikit gambar sekitar makan-makan steamboat untuk tatapan anda, jangan risau, takde yang pakai bikini nyer..ha ha ha....Ado den kisah!!!.



Sebelum - dapur yang belum berasap

Semasa - dapur yang dah berasap dan berisi

Selepas - dapur yang dah takde asap lagi....

Pelbagai pencicah yang lazat-lazat dan paling best kuah Black Peppernya, kalah kawan aku yang kerja Chef kat Kuantan tu buat. Yang kat sini lagi power dan ada betul-betul holiau..

Wajah-wajah marah pasal kena freeze untuk bergambar, sibuk kameraman ni, orang tengah layan membedal ni, kacau aah..ahakss 

Daging black pepper.....menyelerakan dan uummph

Aiskrim dengan chocolate rico 1 kilo..ha ha ha...

Ikan pun kitaorang bedal...

Ibu mertua ku, cashier tu, wife ku dan adik ipar ku. nama Sufi, paklong tak nak sebut..ha ha ha..


Syima suka, aku pun suka.....i like..ahakss

...

No comments:

Post a Comment