Tuesday, December 12, 2017

Rojak Dan Cendol, Seremban 2



Kat sini kalau nak makan cendol dan rojak, memang saya rekomenkan cuma saya paling tak suka konsep self service yg dia buat, macam poyo aje...ha ha ha



Rojak sotong dan cendol kosong, a must for me kalau singgah disini.




Sedap tak??



Saya suka ke sini dengan boss saya sebab selain rojak yg sedap dan cendol yg power, bos saya suka belanja saya, saya bedal aje....ha ha ha


|Lokasi kedai ni agak tersorok sikit, siapa2 yang suka ke Citypark Sbn 2 pasti tahu lokasi ni, kedai ni terletak dekat dengan stesen minyak petronas yg ada KFC, memang terpencil sikit. Nak bagi panduarah...malas lah pulak, cer tanya orang Petronas yg ada KFC pastu cari kat shoplot belakang2 Petronas tu, insyaAllah jumpa. Kalau tak jumpa juga, ado den kisah.....ha ha ha.


...

No comments:

Post a Comment