Friday, March 13, 2015

Pisang Goreng Cheese Delight - Taman Cheng Perdana

Seperti entry saya terdahulu, nak promote pulak makanan sekitar tempat tinggal saya maka entry kali ni betul-betul dalam kejiranan saya...



Pisang Goreng Cheese delivery


Saya tak pernah try tapi kalau tuan-tuan dan puan-puan nak try, silalahh. Saya tak pasti samaada dia jual untuk self pick up ataupun konsep delivery, rumah ni beroperasi kat Taman Cheng Perdana, kalau jumpa stesen minyak Petronas Cheng, lepas stesen tu, belok kiri, jalan terus lepas jumpa dewan MBMB dan surau, jumpalah rumah ni sebelah kiri. Waktu perniagaan dia saya tak tahu dan tutup hari apa, pun saya tak tahu.

Saya selalu beli yang kat Bukit Rambai pisang goreng cheese ni, depan padang Sekolah Keb Taman Bukit Rambai pasal anak-anak saya bersekolah kat situ, teringin nak makan aje, singgahlah dulu sebelum jemput anak-anak balik sekolah. Dari banner yang tertera tu ditulis satu pack RM5, siap ada no telefon, ialah  macam mana orang nak order, ki ki ki...datang mengong jap saya ni...

Selamat mencuba...


...

No comments:

Post a Comment