Friday, March 7, 2014

Roti Canai Berlauk, Kg Tengah Bukit Rambai

Aku selalu juga bersarapan disini bersama keluarga, lupa nak pos entrynya pasal segan, segan pasal selalu ramai customernya tapi hari ni segan aku tolak ketepi, keluarkan handphone...apa lagi, kamera dipetik..he he he..  Menu utama bila ke mari, aku suka makan roti telur atau roti kosong sahaja dan kuahnya bukan kuah dal seperti kuah roti canai biasa tapi aku pilih rendang daging sebagai kuah cicahnya. Kadang-kadang daging masak kicap dan kadang-kadang juga aku pilih paru goreng berlada.  



Kedai papan sahaja..
Terletak berhadapan dengan persimpangan masuk ke Taman Arked Seri Rambai, perumahan baru atau kalau kita datang dari arah Tanjung Minyak menghala ke Batang Tiga, sebelum persimpangan Bukit Rambai - Batang Tiga. Senang nak cari, tepi jalan sahaja. Beroperasi setiap hari, tutup tak pasti tapi hari ahad kadang-kadang buka dan kadang-kadang tutup. Start dari pukul 6 pagi sampailah jam 11.30 pagi. Konsep kat sini adalah self service.


Roti canai dengan pilihan lauk...ni baru separuh aje gambar lauknya...

Separuh lagi gambar lauk. Kuih muih pun banyak...segan nak ambik gambarnya...ha ha ha...


Pilihlah air apa nak...ambik gelas atau cawan, isi sendiri... kalau panas, air batu ada...yang penting layan diri...


Harga bagi aku masih berpatutan, rendang daging aku rm4.00 semangkuk, kenyang dan puas juga makan, kalau kat kedai mamak tak kira semangkuk kambing atau semangkuk hayun dia....dia caj rm5.00, itupun secoot aje daging dia......he he he.. Ok...dah kenyang...perlu berundur. Saya dah mencubanya...anda bila lagi???


....

1 comment:

  1. Ooooo...patutlahhhh ramai orang selalu. Tapi tak pernah singgah. Kami selalu makan di Jalan Pokok Mangga. Roti canai berlauk juga.

    ReplyDelete