Wednesday, September 4, 2013

Memori Sek Keb Jalan Padang Tembak 1 Tahun 1982

Kadang-kadang tanpa disangka-sangka, kita telah diberi peluang untuk mengimbau kenangan lama, baru beberapa hari yang lepas, saya bergurau dengan kakak-kakak saya masa zaman persekolahan kami di Jalan Padang Tembak dulu, hutang bunga api di Kem Wardieburn serta belaian kasih sayang seorang ibu dengan getah paip...ha ha ha... Dan semalam, peluang itu datang, walaupun baru di add kedalam group whatsapp saja tanpa bersua muka yang pastinya akan mengambil masa bila berjumpa nanti, saya ditunjukkan gambar ini, gambar kenang-kenangan semasa membuat persembahan akhir tahun yang mana ianya merupakan kali terakhir saya menjejakkan kaki ke bumi SK Jln Padang Tembak 1 tersebut...

Inilah bukti kewujudan saya yang pernah menuntut disini, lama sungguh saya tak berjumpa dengan kawan-kawan ini, ada yang saya kenal mereka , melalui raut wajah walaupun bermake up, ada yang saya lupa langsung atau lebih tepat blurrr mengenai mereka... memang nostalgia kenangan ini. Semuga saya dipanjangkan umur untuk dapat peluang dan ruang untuk kembali berjumpa mereka walaupun masing-masing sudah menempuh alam kematangan.... insyallah....insyallah.


Agak-agaknya dimana saya?...he he he...





...

No comments:

Post a Comment