Thursday, June 6, 2013

Ceramah Keselamatan di ILP Melaka

Kata orang kalau tak dipecahkan ruyungnya manakan dapat sagunya. Kalau tak cuba sesuatu yang baru, takan tahu hasilnya. Dengan semangat ingin mengetahui, menerima pelawaan Pengarah Institiut Latihan Perindustrian Bukit Katil, Tuan Hj Abd Fatah yang juga merupakan rakan kelab Ria Family, saya hadir memberikan ceramah keselamatan di ILP dengan topik "Hand Injury". Alhamdulilah dengan masa 1 jam setengah yang diberikan, semuanya berjalan dengan lancar, dilayan sebagai seorang VIP membuatkan saya rasa terharu dan bangga bahawa tak terfikir level saya dah sampai ke tahap ini...he he he..

Gerun pun ada, gelabah pun ada, kaget pun ada, tak tahu nak gambarkan dan dengan ihsan jurufoto ILP, saya pamerkan sedikit momento disana....


Penuntut ILP yang hadir mendengar ceramah


Masa ni belum start lagi....

Menunggu dijemput ke pentas...nervous juga .......

Senget lah pulak....ha ha ha...

Laungan safety first sebagai penutup....cayoklah semua....

Cenderamata dari YDP Alumni ILP...tq semua.

Minum petang selepas ceramah...terima kasih buat Pengarah ILP dan seluruh warga kerja ILP atas jemputan ini, diharapkan mereka tidak serik untuk menjemput saya lagi....ahakss



...

No comments:

Post a Comment