Monday, March 19, 2012

Meeting AJK RF kali ke 2 /2012

Meeting AJK pertama aku tak dapat hadir dan alhamdulilah meeting yang kali ke 2 ni aku berkesempatan untuk menghadirkan diri... Macam biasa, aku paling awal sampai selain tauke kedai, kalau tauke kedai tak sampai, macamana aku nak masuk...wakakakaka....


Bukti aku orang pertama yang sampai....sorang pun ajk belum menampakkan bantang hidungnya..he he he..

Yang ni early bird....kira awal lah, bukan angry bird yea...kang Bard saman aku lak...ahakss

Dah mula ramai yang sampai, masih menunggu Pop sampai, dia buat lawak agaknya, fail mesyuarat pun boleh tertinggal, terpaksalah dia buat U-turn...lawak..lawak...

Dah start, Jai sedang membentangkan usul beliau...semua orang serius masa ni....

Pop dan Cikgu Murali pun dah sampai, kira dah cukup korumlah masa ni...

Orang dah nak habis, Pop tak habis-habis lagi dengan usulnya, tulah, sapa suruh lambat....

Aku dah lapar,...aku dah lapar...meeting tak habis-habis lagi ni, perut dah goyang dangdut ni...gggggrrrrrrrrrrrrr


Barisan hidangan yang sedang menanti untuk dihabiskan...wakakakaka...

Makan timeeeeeeeee!!!!!!! Bard!! tolong ambik gambar, aku tolong makan kan...ha ha ha...


Cer teka, sapa nama member aku ni, gaya makan memang terbaik...clue dia, orangnya muda tapi ahli kelab panggil dia TOK, dia duk kat Selangor....kih kih kih...

Lepas makan tadi, kitaorang sambung lagi, Pop siap bagi cenderamata untuk mereka yang hadir...hadiah perkahwinan dia..ooppppsss dari majlis perkahwinan adik ipar dia...

Leher Putat dah panjang, dah tak sabar nak balik ni...he he he...
Kami mula mesyuarat jam 11.00 pagi dan selesai dalam pukul 2.50 petang, banyak juga usul dan resolusi yang dapat diselesaikan, terima kasih buat seluruh ajk yang hadir dan yang tak dapat hadir, insyallah lain kesempatan ada lagi, yang penting sokongan anda pada kelab.


...

No comments:

Post a Comment